..:sverige dansar och ler:..

Jag har suttit och tittat på humorprogrammet Sverige dansar och ler - som faktiskt visas i Finland, mycket tack vare att André Wickström medverkar. Jag var lite besviken efter första avsnittet förra veckan, det var inte alls så roligt som jag hade trott, men den här veckans avsnitt var aningen bättre. Jag tycker ju i allmänhet om Magnus Betnér och hans vassa, ironiska, cyniska humor och hans vinprovningsscen i det här avsnittet var rolig, men tyvärr inte riktigt så bra som jag ville att den skulle vara. Henriks Schyfferts Svenskt Näringsliv fick mig däremot att vrida mig dubbel av skratt. Och Wickströms sketch med inledningen - Ja, här står jag och rakar arslet för att kunna gå på fin restaurang - var nog bland det roligare jag hört komma från hans mun. 


 


Annat skojigt - Bo-i-bilen-mannen. Hur anspråkslös får man bli?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0