..:shrek:..

Nu har jag sett Shrek the third och den  var, liksom väntat, väldigt väldigt rolig. Jag har legat här på sängen och gapskrattat för mig själv. Jag tycker om den smarta, underfundiga, välgenomtänkta humorn i filmerna och det att den vid första anblicken ses som  en barnfilm, men vid närmare bekantskap visar sig vara ganska långt ifrån det. Jag tror åtminstone att mycket av det jag finner oerhört underhållande, inte alls tilltalar barn, som snarare skrattar sig fördärvade åt när träsktrollen pruttar i leran så det bubblar om det.

Tio och tre stjärnor (vilket är det bästa vitsordet man kan få) till den här filmen.
Jag väntar med iver på uppföljaren.


image53
   
(Bilden lånad från layercake.net)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har inte sett en enda va dom... Hmn, listan på filmer jag _borde_ se nu är låång...

2007-10-10 @ 22:23:48
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: Emmi

Har du inte sett dem..?Du har nog gått miste om något då.. Sätt dem först på din filmer-jag-borde-se-lista!

2007-10-11 @ 10:58:06
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0