..:onsdag:..

Onsdag - min blomvattnardag. Jag har ett schema uppklistrat på väggen för att minnas att vattna mina växter, vilket fungerar relativt bra; dess enda svaghet är att det borde väsnas lite mera så jag skulle lägga märke till det lite bättre. 

Idag har jag varit hurtigt ut på morgonlänk (det är nog ännu morgon kl halv elva), man får alltid en sån skön känsla när man varit duktig och motionerat och inte bara degat i soffan (inte för att jag nånsin brukar göra det, då min soffa inte hör till de bekvämaste..).  

Vädret är grått och trist, men än så länge har det inte regnat, utifall någon funderade hurdant vädret är i Åbo...

I går kväll när jag skulle somna började jag av någon outgrundlig anledning fundera på vad jag ska köpa för julklappar i år - varför i hela fridens dar funderar jag på sånt den 2 oktober, jag brukar ju köpa mina julklappar, med god tur, i början av december? Sedan låg jag bara och vände och vred mig i evigheter, vilket resulterade i att när jag vaknade på morgonen hade en dyna försvunnit (den återhittades dock på golvet) och täcket hamnat på tvären

                                                
                                                       Tänk att julklappsångesten redan slagit till - hemska saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0