..:nermejad efter kyrkobesök:..

Idag var jag och promenerade till Mikaelskyrkan. Hade egentligen tänkt gå in, men där var något slags evenemang på gång, så jag vågade inte stövla in, utan nöjde mej med att bara titta på den vackra kyrkan i rött tegel. Den är ganska imponerande med alla sina tinnar och torn.
På hemvägen blev jag brutalt påkörd (nu kanske jag överdrev en smula, tillknuffad kanske beskriver situationen bättre..) av en liten pensionärsgubben som tappat kontrollen över sin motordrivna rullstol. Han förklarade, mellan sina mångfaldiga ursäkter, att det fastnat blöta löv i bromssystemet...Stackarn, jag tyckte så synd om honom, han såg så liten och skrumpen ut.

Nu har jag införskaffat nyaste Kent-skivan, Tillbaka till samtiden, och den är skitbra, jag älskar Columbus-låten. Den är perfekt. Skivan kommer nog få gå varm här. Konvolutet är också mycket lyckat, tilltalar mig verkligen, även fast där är en häst på det...  
Jag kan inte erinra mig om när jag senaste skulle ha köpt en cd-skiva..                     


                                                                       

Nu ska jag skicka in Birka-tips och tjäna hundralappar :)


 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Projekt "samla ihop pengar" eller? Först stipendier och nu Birka-tips... :)
Kom ihåg att alla birkatips måst ha någonting med strumpbyxor att göra, jag tror nämligen inte att dom accepterar dom annars? ;)Lycka till!

2007-10-17 @ 23:18:32
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se
Postat av: Emmi

Nånting ditåt...:)Shit, strumpbyxorna glömd jag...Kan vinka hejdå åt hundralappen då..:(

2007-10-18 @ 08:36:53
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0