..:kultiverad:..

Fick ett städryck efter att jag kommit hem från skolan (i vilken största delen av lektionstiden gick åt till att läraren talade i telefon med sin 7-årige son, som hade lite bekymmer med att veta när han skulle ge sig iväg till skolan. Han ringde fyra gånger på en halv timme...) Jag började med att diska och städa köksskåp för att sedan börja omplantera växter och så smörgåskrassefrön. Bör nämnas att jag har mycket mycket ljusgröna fingrar, men jag hoppas innerligt, liksom varje gång, att jag ska lyckas den här gången. Nu ska jag fortsätta städa resten av lägenheten. Orsaken till min städfrenesi är inte att Mamma kommer på besök i kväll. Inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0