..:gonatt:..

Nog måste jag väl krypa till kojs så småningom..jag kan väl inte hela natten ligga här och...öööh..ja vad gör jag egentligen, ingenting...

Vad skönt att det är helg och jag inte behöver ha väckning i morgon bitti (dessutom får jag sova en timme längre, inte att förglömma!) eftersom jag bara utöver ändra-på-dygnsrytmen-strategin på vardagarna. Sovmorgnarna känns mycket lyxigare nu när jag får dem bara under helgarna och inte, hmm, alltid som tidigare. Huj, vilka resonemang, det är helt tydligt att det är dags för mig att dra täcket över mig. Men först ska jag läsa lite i den isländska kriminalromanen Den som gräver en grav.

                                             Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

men han är ju död igentlgien så det är nog ingen fara ;)

2007-10-28 @ 00:16:26
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0