..:fredag kväll:..

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon ska jag ju med Anna och hennes bror till Klubi och titta på Sahara Hotnights. Är nog inget stort SH-fan, men när nu Anna fråga så vackert - och brodern erbjöd sig betala halva min biljett - kunde jag ju inte säga nej :) Kanske det är bra att ha låga förväntningar så blir det sen bättre, det brukar ju fungera så.

Jag gick ju till skolan idag på dagen istället för att fara på sähly - vilket visade sig vara ett lyckat drag med tanke på att de enda som dök upp vid hallen var Victor och Sampo, så det blev ingen match. Så nu fick jag istället ganska mycket gjort på mina informationsbehandlingsuppgifter. Och läraren hjälpte mig till och med några gånger, även om hon största delen av tiden stod brevid Jan och hihittä.

Jag blev helt ställd idag när Jan frågade om jag skulle ut idag - vadå vem far nu ut idag, mitt i veckan - innan jag kom på att det faktiskt är fredag. Igen. Det är hela tiden fredag, tiden går med sådan fart att jag inte hinner med längre. Är det så här att bli gammal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0