..:först till kvarn:..

Fem timmar traskade vi runt i Mylly idag, men jag inhandlade dock inte så mycket. Vilket i och för sig var helt hälsosamt för min ekonomi. Med hem följde bara en kofta från Vero Moda och ett vant- och halsduksset från H&M och lite småprylar. Jag känner mig riktigt duktig. Egentligen hittade jag inte ens mycket som jag ens skulle ha velat ha, jag tycker utbudet i alla butiker är väldigt klent nuförtiden. Sko- och stövelletandet har jag skjutit upp tills vinterskodonen hittat till affärerna.

Här är svinkallt här hemma nu, eftersom jag har vädrat hela dagen, så nu sitter jag insvept i min bruna pläd och fötterna instuckna i mina varma sköna fårskinnstofflor. Jag har nog inte riktigt vant mig vid att det är så kallt på dagarna..




Update: Vi åt förresten jättegott i Mylly. Jag tog grillad broiler med potatismos, grönsaker (mängder av minimajs och goda "ärtspröt") och, det bästa av allt, kantarellsås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0