..:dilemma:..

Jag var just och gick på stan och hittade (=köpte) ett par rätt så fina stövlar..men i och med att jag egentligen har akut köpförbud nu funderar jag på att lämna tillbaka dem..även fast dom är precis (eller åtminstone så gott som..)det jag letat efter...  Just när jag provade dom kändes det som om dom dock är litelite för breda i skaftet då mina vader är så förbenat spinkiga...men när dom är lite bredare igen ryms byxbuntarna bättre in...åh...jag vet inte alls vad jag skall göra...



hjälp.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha du bestämt dej..? Jag vet iaf int om jag ska best. från duoboots eller int, mycki pengar d e frågan om.. Hmn, har ett par svarta stövlar, men dom e svinkalla..

2007-10-01 @ 23:09:34
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0