..:det är lördag idag vah?:..

Mammas väckarklocka ringde imorse halv sju och jag steg upp samtidigt med henne och åt frukost och läste tidningen, men efter att hon begett sig iväg mot Karkkila(?) med Lasse en timme senare, kröp jag tillbaka ner i sängen och sov tre timmar till. Nu är jag fullständigt virrig med vad det är för dag och vad klockan är. På tal om det - glöm inte att ändra till vintertid i natt..

Idag har jag ingenting inplanerat på schemat, eftersom det planerade biobesöket blev uppskjutet till måndagen. Vi har tänkt gå och titta på Hairspray-musikalen, som har fått jättefin kritik och bl.a. sägs vara bättre än Chicago, som jag älskar, och Dreamgirls, som också var bra och den bästa filmatiserade musikalen sedan Grease. Så det lovar gott..Hoppas jag inte blir besviken..


Dagens låt: Beth Hart - Leave the light on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0