..:den här dagen tar ju aldrig slut:..

Jag har sån leda att jag snart börjar klättra längs med väggarna...

Hur gammal är du om fem år? 26, tror jag om jag räknade rätt :)
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Teven
Hur lång är du? 1.74
Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm, Spiderman II  
Vem ringde du senast? Pappa 
Vem ringde dig senast?  Mamma
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a kanske
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Igår kl 21 när jag följde henne till bussen 
Vilken ögonfärg har du? Brungröna
När vaknade du i dag? Elva, vintertid:)
Vilken är din favoritplats? Frillesro, Rosala
Vilken plats föredrar du minst? Illaluktande platser
Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på jorden
Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Magnus Betnér
Hur stor är din säng? 1,2 m bred kanske två meter lång
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder? Med
Hur många kuddar har du i sängen? 2 "sovkuddar" 3 "prydnadskuddar" 
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på grönt mjukt gräs
Är du social? Visst
Vilken är din favoritglass? Pappagallo hallonsorbet
Tycker du om kaffe? Urk, alltså nej
Vad dricker du till frukost? Saft, vatten eller mjölk
Kan du spela poker? Njaa, inte egentligen
Tycker du om att mysa/kela? Givetvis
Är du en beroendemänniska? Eh, vad är det..?
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Hmm, jag vet att Magnus Uggla fyller år samma dag som jag, men honom känner jag ju nog inte...
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska och behjälplig tyska
Har du någonsin åkt ambulans? Nä
Äger du dyrbara smycken? Jättedyrbara :)
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Bloddroppar, som finns på pärmen på min bok...
Flirtar du mycket? Nää, jag kanske borde göra det dock...
Kan du byta olja på bilen? Har aldrig testat, då jag inte har någon bil, men antagligen kan jag det inte..
Vilken var den senaste boken du läste? Jag håller på med Den som gräver en grav av Yrsa Sigurdadottir
Läser du dagstidningen? Jo, absolut.
Prenumerera du på någon veckotidning? Nope
Dansar du i bilen? Nä, skulle ju vara lite mystiskt om jag stiger in i nåns bil och börjar dansa...
När var du i kyrkan senast? Jag var in i Åbo domkyrka häromdagen för det höga nöjets skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0