..:coldplay och to-do-listor:..

Idag har jag riktigt måndagsfiilis, vilket ju i och för sig inte är så konstigt med tanke på att det faktiskt är måndag, men eftersom jag är så råddig med dagarna tack vare (på grund av?) mitt allt annat än fulla schema, så är det ju lite lustigt att fiilisen verkligen har infunnit sig på rätt dag.

   Jiises, vilket resonemang...

Anyway, idag har jag varit duktig (det är oroväckande ofta jag skriver att jag varit det, inte skryter jag väl för mycket..) och börjat dagen med att skriva en to-do-lista med hela sju punkter, varav jag har lyckats utföra en. Jag har alltså skrivit färdigt Fazer-grejen, som stod först på listan, och gjort den lite finare med bilder och grejs. När jag var färdig märkte jag att jag ägnat närmare tre timmar till det. Dock med ett litet avbrott då jag var tvungen att skanna första kapitlet av Nalle Puh-boken (eh..?) och skicka åt min kära syster i Udmurt. Vad hon skulle ha det till klarnade inte riktigt, men tydligen till något skolarbete..

Nu sitter jag och hör på bl.a. Colplay och tittar på de återstående punkterna och funderar vilken jag ska ta itu med härnäst. Eller kanske det är bäst att jag inte överanstränger mig och tar en paus istället.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0