..:besviken:..

Med höga förväntningar och stora förhoppningar slet jag upp plasten på H&M Spring-katalogen och kastade mig genast på sängen och började bläddra ivrigt . Den blommiga blusen på pärmen verkade lovande, men tyvärr tog det stopp där. På pärmbladet.  Jag blev  mer och mer besviken ju längre jag bläddrade i katalogen - jag hittade ingenting som jag bara måste ha. Och det är ovanligt.

Nu tänker jag istället tillverka ett kort till min käre far. Och ikväll blir det Hairspray på bio, och även i det fallet är mina förväntningar skyhöga, förhoppningsvis krossas inte de också.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Grattis Emmi! Dar ser du, det ar int sa mycke man mast ha :p

2007-10-31 @ 10:49:10
Postat av: Emmi

Syssy: Tack tack...Alltid lär man sig något nytt..

2007-10-31 @ 11:07:34
URL: http://emppu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0