..:airhead:..

Kadi: "Det finns två saker jag är rädd för. Det ena är det här, spindlar"
BB: "Jahaa, vad är det andra?"
Kadi :"Jag minns inte"
BB: "Du minns inte vad du är rädd för?"
Kadi: "Ööh, nä"

Kadi i BB är nog en sån blondi att jag blir alldeles matt. Man kan bara inte vara så korkad. Antingen är hon gräsligt bra på att spela dum eller så är hon helt enkelt så där oerhört pantad och då tycker jag faktiskt synd om henne.

Nu ska jag äta lite yoghurt och sen krypa till kojs. Tror jag skippar morgondagens lektion och fixar på uppgifterna hemma istället. Vilket kommer att gå utmärkt, jag har ju sån arbetsmoral och disciplin när det kommer till sånt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0