..:Kosovotjuren gör mål med näsan:..

Ja, Finland vann mot Azerbajdzjan (hmm, månne det blev rätt stavat, ser lite mystiskt ut..) 2-1 på lördagen. Finemang, eftersom det betyder att Finland fortfarande har en, om än liten, chans att få spela i EM. Vi måste bara besegra Portugal först. Vilken bagatell...

Jag kom för en liten stund sedan hem från Dalsbruk, var jag tillbringat veckoslutet. Vi hade på söndagen tänkt besöka lilla Wilma, men det passade inte för dem, harmt nog. Jag har inte sett henne sedan i juli då hon bara var en månad gammal.

Nu har jag, efter mycket velande hit och dit, bestämt mig för att färga mitt hår mörkbrunt igen. Mitt hår är nu relativt ljust, nästan lite rödskiftande, men nu ska det bli ändring på saken. Hoppas jag inte ångrar mig.

Jag borde hinna färga det innan jag ska till skolan klockan 2.  


Update:  Nya hårfärgen. Blev inte så radikal förändring men lite ändå. Bilden är ryslig därav miniformatet.

image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0