..:från okunskap till kulskap:..

Det där var, tammetusan, den sämsta rubriken jag någonsin kommit på..Nå till saken...

Msn:ade just med min kusin som berättade att hon har börjat gå på friidrottsträningar och stöter nu kula. Inte illa för en flicka som i somras inte ens visste vad friidrott var. Jag måste nu säga att jag är stolt över henne, jag misstänkte här för ett ögonblick att vi inte alls var släkt ens...


Pitkämäki
blev för övrigt rankad som nia på IAAF:s åretsidrottarelista - tummen upp.
 
Och i övermorgon börjar Karjala Cup för Finlands del. Ska bli intressant att se vad Doug Shedden har lyckats åstadkomma. Jag är dock lite skeptisk.

Och Ville Peltonen är i gång, han gjorde mål i natt och gjorde så att hans pantrar vann. Toppen. Inte för att jag brukar engagera mig så mycket i vad som händer i NHL, men VP är ju min favorit, så lite koll på honom måste jag ju ha.


Kommentarer
Postat av: Jennie

svar : det var likt! :P haha

2007-11-06 @ 21:36:04
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0