..:det är inte lätt att vara jag:..

Väckarklockan ringde klockan 7.30. Som en sömngångare steg jag upp klädde på mig och började göra mig färdig för att gå till skolan till 8.30. Tänkte ändå att jag för säkerhets skull kollar att jag inte fått mail om att lektionen inhiberats (för lärare i min skola kan helt bra meddela om sånt två minuter innan lektionen börjar). Inga sådana mail fanns, däremot upptäckte jag att lektionen börjar först halv tio och att jag alltså stigit upp en timme för tidigt. Sånt är alltid trevligt när man är jättetrött och helst skulle vilja sova tills i övermorgon.

Nu överväger jag huruvida jag borde sova en
pyttestund till eller om jag ska fördriva tiden i vaket tillstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0