..:datanörd:..

Jag har suttit och pynjat med min hemsida så intensivt att jag missat såväl House som Big Brother (stor förlust, jag vet..). Och min julklappslista blev inte lång. Jag fick inte ens fram papper och penna. Det är dock ganska roligt att laga på hemsidan, jag skulle hellre lägga ner massor av timmar på trettioelva olika hemsidor än göra en jädrans databas på access, som är rena rama arabiskan för mig. Jag fattar åtminstone vad jag gör när jag lagar hemsidan. Åtminstone inbillar jag mig att jag gör det.. 




Nu en kopp glögg och en stor portion CSI:Miami.
Ska se vad Horatio hittar på idag. Kanske han tar
på sig sina solglasögon..eller säger någon extra
fyndig replik..

Vem vet..

Ps. Jag använde ordet hemsida fyra gånger på fem rader. Ganska skickligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0