..:dagen efter:..

Imorse vaknade jag vid halv tio-tiden och låg först och drog mig en stund men tänkte sedan att jag skulle vara hurtig och gå ut på länk. Det såg ut som om någon detonerat en bomb i mitt rum och lukten var minst sagt påtaglig, så frisk luft var precis vad jag behövde. När jag klev ut möttes jag av ett vitt vackert vinterlandskap och erinrade mig efter en stunds förvirring att det össnöat - och att jag till och med förevigat snöfallet - när jag gått hem från krogen på natten. Hur hade jag kunnat glömma det? Märkligt.



Jag är uppenbarligen en mycket begåvad fotograf mitt i natten med x antal drinkar i pannan.

Klockan ett skulle jag till skolan för att snickra ihop databaser. En timme orkade vi, Anna och jag, sitta där och jag åstadkom under den tiden absolut ingenting värt att ha. Därefter bestämde vi oss för att dagen-efter-mat skulle sitta fint och pallrade oss iväg till en pizzeria. Tyvärr var dom väldigt snåla på osten där.

Efter att vi klämt i oss pizzorna gick vi till djurbutiken och spanade på fiskarna och de små söta ludna djuren, förfasade oss över hur ful leguanen var, förde djupa diskussioner med papegojan där och införskaffade krokodiler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0