..:beroendeframkallande att layouta:..

Oj, vad tiden har gått snabbt när jag har hållit på och fixat på min blogglayout. Det är ju redan mörkt ute. Kanske dags att tända lampan här inne.. Jag var så upptagen med att stirra på skärmen - och slita mig i håret när någonting gick snett - att jag inte märkt att jag sitter här i kolmörkret.

Jag måste säga att jag är riktigt nöjd - nu är bloggen precis sådan som jag vill ha den (inbillar jag mig i alla fall så att jag kan känna mig stolt). Vad roligt det är när jag liksom lite fattar vad jag gjort också. Delvis tack vare hemsidan jag håller på med, men mest tack vare den här bloggen, som varit till ovärderlig hjälp. Det uppskattas verkligen att någon ids hjälpa oss stackare som inte riktigt är så inkomna på sånt här. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0