..:jullov - äntligen:..

Nu är alla skoluppgifterna klara, jag ska bara gå och föra skivan med mina informationsbehandlinguppgifter till läraren och sen - JULLOV!


Gårdagen:

Vi - och en massa småbarnsfamiljer - var på gågatan och såg på lucian, som anlände i hästkärra med poliseskort och sjöng relativt mediokert. Någon riktig julfiilis infann sig aldrig riktigt, tyvärr.

Efter det fördrev vi tiden på stan eftersom vi inbillade oss att ingen skulle fara till Vicke och Johan så väldigt tidigt. Jag hittade till och med köpa en julklapp åt pappa, han är alltid så svår att köpa något vettigt åt, men jag hoppas han blir glad för den här presenten :)

När vi kom till Vicke och Johan, efter att ha kämpat oss över snorhala nyvaxade trapphusgolv, var typ alla på plats redan, somliga rundare under fötterna än andra. Efter några timmars hängande, som inkluderade bland annat tårar och slagsmål (inte i kombination), bar det av till Lyni, var restonomstuderandena ordnade Glitter&Glamour-fest, men vidare glittrigt och glamoröst var det nog inte. Lite människor, dålig musik och allmänt trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0