..:jag drunknar:..

...snart i smutstvätt, men när jag skulle gå och beställa en tid i tvättstugan var alla tider upptagna ända till nästa veckslut och i och med att jag tänker lämna Åbo i mitten på nästa vecka så är det ju lite tokigt. Jättetöntigt att alla fem trappor i det här huset är tvungna att dela på en enda sketen tvättmaskin. Dessutom är badrummen så små att det med nöd och näppe skulle rymmas in ens en liten tvättmaskin dit. Nu har jag åtminstone planerat att smyga upp efter kl 21, då sista tvättiden för dagen är slut, med det mest akuta av mitt byke och tjuvtvätta en maskin.

Det kan väl knappast vara hela världen.   


Kommentarer
Postat av: charming man

Vad gillar du mest, regn eller snö? :)

2007-12-16 @ 15:58:08
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0