..:funderingar:..

Jag kan inte förstå att det redan är dagen före julafton. När man var liten, det vill säga för bara för några år sedan, var detta en dag fylld av förväntan och spänning, idag känner jag - ingenting. Ingen julstämning. Inga förväntningar. Det känns som en dag bland andra dagar. Jag brukar annars vara en riktig julmänniska, som älskar den här högtiden och allt vad den innebär, förutom den äckliga julmaten då, men i år har den känslan inte alls infunnit sig. Och ärligt talat spelar det inte så stor roll. Julen är, för mig, en familjehögtid och även om jag ska fira med mina föräldrar, så känns det ändå lite lamt. Alexandra är inte med. Släktingarna vi brukar fira med är inte med. Bara vi tre och hunden.   

Och nu fes Morris dessutom, en gasmask anyone? 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0